onsdag den 5. august 2015

Inspiration - og shopping

Damen, der stadig ikke har fået et navn... 
 
Inspirationen til farver og indretning er ved at være på plads.
 
 
 
 
 
(Alle billeder fra Pinterest)
 

Sort, Hvidt og Turkis.  Måske med enkelte andre farvedryp rundt omkring. .
 
Vinylgulvet har jeg fået til foræringspris (Tak Michael) - og jeg har fundet vinyl til hynderne her.  Hvide og turkise hynder. Jeg er spændt på, hvad min symaskine siger til at sy i det...  Om det bliver med pipingkant eller uden afhænger af maskinen.
 
IKEAs katalog er gennemsøgt for turkise ting.  - og så har jeg været på netshopping.



Det bedste er næsten, at jeg fandt et komfur m. gasovn til båd/campingbrug. Desværre ikke turkis som nogle af de amerikanske retro-vogne har indbygget... (Uh... misundelse)



  
 
Dette lille komfur skal erstatte det eksisterende komfur og det køleskab, der alligevel ikke virker.  Så er der dømt ovnretter, hjemmebagte boller og kager på campingpladsen.
 
 
Køleskab har vi alligevel i forteltet.
 
Nu går campingvognen forhåbentlig igennem syn uden problemer (krydser lige fingre) - og vi er næsten færdige med P-pladsen. 
 
Så går vi amok - eller mere amok  :-)
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz